Цифрландыру жағдайында сақтандыру компанияларының кеңселерін дамыту

Цифрлық жүйеге көшсе де, сақтандыру компаниялары неліктен жаңа кеңселерін ашып жатыр? Халыққа қызмет көрсету орталықтары қазақстандықтардың цифрлық қаржылық қызметтерге тез бейімделуіне көмектесетін болады.

Қазақстанда жеке және мемлекеттік қызметтерді цифрландыру белсенді дамып келеді. Осы процестің хедлайнерлерінің қатарындағы сақтандыру компаниялары қалайша қарапайым кеңселерден бас тартып қана қоймай, өз кеңселік желілерін қарқынды дамытуда?

 «Freedom Finance Insurance» СҚ» АҚ басқарма төрағасы Азамат Керімбаевтың айтуынша, 2019 жылы өз қызметін бастағаннан бері компания сақтандыру агенттерінен бас тартып, сақтандырудың бөлшек түрлері бойынша қызмет көрсетудің онлайн форматына толығымен көшті. 2022 жылы Freedom Insurance DTP.kz жобасын іске қосу арқылы цифрлық сақтандыруға түбегейлі көшті. «Бүгінде біздің компания барлық дерлік төлемдерді тек онлайн форматында жүзеге асырады. Клиенттерге сайттағы жеке кабинеті немесе DTP.kz порталы арқылы қызмет көрсетіледі. 

Толығырақ: https://dknews.kz/kz/kazak-tilindegi-makalalar/328084-cifrlandyru-zhagdayynda-saktandyru-kompaniyalarynyn