«Өткен жылдардағы оқиғалар мен нәтижелер елдегі тұрақты даму мәселелерінің маңыздылығын тағы бір рет көрсетті. Адамдардың қауіпсіздігі мен әл-ауқатына баса назар аударуды күшейту және қоршаған ортаға әсерді азайту бағытында құндылықтарды қайта қарастыру болды. Сондықтан Freedom Holding Corp. трансформациялық жобалар, бизнес тәсілдерін қайта қарау және жалпы қоғамдағы әлеуметтік жауапкершілікті күшейту арқылы елдегі ESG күн тәртібін қолдауды жалғастыруда. Freedom Insurance IC 2019 жылдан бері елдегі автокөлікті онлайн сақтандыру бойынша көшбасшы болып табылады. Бастапқыда біз қазақстандықтар үшін технологиялық жағынан озық әрі ыңғайлы өнімдер жасауға ден қойдық.
2022 жылы біз екі инновациялық өнімді іске қостық - жазылу арқылы міндетті OGPO автосақтандыру және жазатайым оқиға кезінде онлайн төлемдер. Қазақстандық сақтандыру нарығының белсенді қатысушыларының бірі және Холдингтің бөлігі бола отырып, қолда бар сараптамаға, ішкі деректерге және аналитикаға сүйене отырып, біз жол қозғалысына қатысушылардың қауіпсіздігін арттырудың маңыздылығын түсінеміз. Сондықтан бүгінгі дөңгелек үстелдің бастамашысы әрі Vision Zero жобасының серігі болып отырған «Фридом тобы» екені заңды», - деді «Фридом сақтандыру» АҚ басқарма төрағасының кеңесшісі Марлен Сихаев өз сөзінде.
Сәулетші, «Q88» урбанистер қауымдастығының мүшесі Давид Каминский қалаға жол қозғалысына қатысушылардың барлығын – жаяу жүргіншілерді, жүргізушілерді, қоғамдық көліктерді және т.б. қамтитын ғылыми көзқарас пен халықаралық озық тәжірибеге негізделген жол қауіпсіздігінің кешенді бағдарламасы қажет екенін баса айтты:
«Бағдарлама халықаралық тәжірибеге негізделуі керек және оның негізгі құралдары қозғалысты тыныштандыру, жол кеңістігін ұтымды ету бойынша физикалық нақты шаралар болуы керек. Тренинг, үгіт-насихат арқылы қозғалысқа қатысушылардың мінез-құлқын өзгерту элементі орын алуы мүмкін, бірақ адамдар қателесуге бейім. Сондықтан қатенің өзін болдырмау және оның салдарын барынша азайту үшін инфрақұрылымды пайдалану маңызды», - деп есептейді спикер.
Сергейк тобының негізін қалаушы Қайрат Ахметов Урбанистер қауымдастығының өкілін қолдап, Алматыда көлік жүргізу тәртібін жақсарту жол қозғалысын қауіпсіз ету үшін жеткіліксіз екенін атап өтті:
«Сергек қоғамдық және жол қауіпсіздігінің зияткерлік жүйесін енгізгеннен кейін біз адам өліміне әкелетін жол-көлік оқиғаларын азайтудың оң динамикасын байқадық. Астана 2017 жылдан бері өлім-жітім санын екі есе азайта алды және бұл көрсеткіштерді бүгінгі күнге дейін сақтап қалды. Алматыда жүйе енгізілгеннен кейін өлім-жітім көрсеткіші де бірден екі есеге қысқарды, бірақ қазір жағдайдың нашарлағанын көріп отырмыз. Сондықтан жолдардағы жүйелі проблемаларды бірлескен күш-жігер мен кешенді шаралар, соның ішінде Vision Zero жобасы аясында шешу қажет».
Алматы қаласы Қоғамдық кеңесінің мүшесі, Қала құрылысы кеңесінің мүшесі Марат Шибұтов өз сөзінде Алматы жолдарындағы қауіпсіздікті арттыру үшін қаржылық шығындарды жаңа форматта жоспарлауға тоқталды:
«Қазір біз тек жол-көлік оқиғаларының, зардап шеккендер мен қаза болғандардың статистикасын ғана білеміз, қала жолдарын, жаяу жүргіншілер жолын дұрыс жоспарламау, жүргізушілер мен жаяу жүргіншілердің жол қозғалысы ережелерін елемеуінің салдарын көріп отырмыз. Жаңа Vision Zero жобасының көмегімен жаяу жүргіншілер мен жүргізушілер үшін жағдайды жақсартуға, Алматы жолдарындағы апатты азайтуға мүмкіндік аламыз. Ең алдымен, бұл үшін барлық осы апаттар мен олардың салдары ақшалай түрде қанша тұратынын есептеу керек. Vision Zero жобасын жүзеге асыру үшін келесі жылдары қажет болатын соманы анықтау қажет».
Іс-шараның соңында қатысушылар «Vision Zero» бағдарламасын жүзеге асыру бойынша нәтижелі іс-әрекеттер үшін жазатайым оқиғалар туралы жаңартылған мәліметтерді, атқарылған жұмыстар мен жұмсалған қаражат туралы ай сайынғы есеп беруді, сондай-ақ жобаның жаңа қатысушылары мен қолдаушыларын байланыстыру.